راه‌های ارتباط شما عزیزان با پیش‌دبستان و دبستان شمیم آرامش

تماس با شمیم آرامش

 09107858902 02632551605 02632551642

اینستاگرام شمیم آرامش

اینستاگرام مدرسه

فرم تماس با ما

فرم تماس با مدرسه

آدرس پیش‌دبستان و دبستان شمیم آرامش:

استان البرز – كرج – عظيميه – گلستان 11 – پلاك 46

تماس با شمیم آرامش با استفاده از این برگه امکان‌پذریر است. شما عزیزان می‌توانید با شمیم آرامش تماس بگیرید و از آخرین اخبار مدرسه، همچنین وضعیت درسی دانش‌آموزان خود اطلاعات کسب کنید. شما عزیزان می‌توانید هم به صورت تلفنی و هم از راه ایمیل ویا فرم تماس با مدرسه نسبت به دریافت اطلاعات اقدام کنید.

سوالات خودتان را از ما بپرسید. ما آماده‌ی پاسخگویی به شما هستیم. سایت دبستان شمیم آرامش دارای پشتیبانی قدرتمند بوده و هر روز هفته از 8 صبح الی 20 شب آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان است. ما به وجود شما دانش‌آموزان و اولیای گرامی افتخار می‌کنیم و با راه‌اندازی یک سایت خوب تلاش کردیم رضایت بیشتر شما را جلب نماییم.

روزهایی که دبستان تعطیل است می‌توانید با استفاده از سایت مدرسه با شمیم آرامش ارتباط برقرار کنید. فرم را پر کنید تا به شما پاسخ بدهیم. انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات شما را با جان دل می‌شنویم و در جهت بهبود و رفع مشکلات و مسائل پیش آمده تلاش می‌کنیم. شمیم آرامش بهترین دبستان دخترانه البرز است و این افتخار به جز خدمت‌رسانی باکیفیت و رضایت شما عزیزان به دست نمی‌آید.

کمتر مدرسه‌ای را پیدا می‌کنید که چنین قدرتمندانه پاسخگوی شما باشد. سایت ما راه‌اندازی شده تا با استفاده از مطالب باکیفیت و پشتیبانی قدرتمند نیازهای شما عزیزان را برطرف کند. از این که با شمیم آرامش همراه هستید بسیار سپاسگزاریم.

از طریق این صفحه می‌توانید به آدرس اینستاگرام دبستان شمیم آرامش نیز دسترسی پیدا کنید. با دنبال کردن ما در شبکه‌های اجتماعی و بیان انتقادات و پیشنهادات ما را در بهتر شدن خدمات دبستان یاری کنید. افزایش کیفیت خدمات مدرسه شمیم آرامش، مستقیما روی فرزندان شما، دختران دلبند و آینده سازان ایران عزیز تاثیر می‌گذارد.

یکی از افتخارات دبستان شمیم آرامش از ابتدای تاسیس تاکنون همراهی و هماهنگی با شما اولیای گرامی بوده است. هدف ما ارتقای این همراهی است. ما در تلاش هستیم انجمن اولیا و مربیان قدرتمندی داشته باشیم تا در تعامل با یکدیگر بتوانیم سطح آموزش و خدمات مدرسه را بالا ببریم. هیچ فردی به اندازه‌ی پدر و مادر، دانش‌آموز را خوب نمی‌شناسد و اگر این شناخت به معلم و مربیان مدرسه منتقل شود، بهترین کیفیت در یادگیری و تکمیل فرایند آموزشی را مشاهده خواهیم کرد.

اگر صفحه اینستاگرام مدرسه را دنبال نمایید می‌توانید از مراسم‌ها و مسابقات شاد در مدرسه آگاه شوید. می‌توانید در برخی از این رویدادها، دختران خود را همراهی کنید. همراهی شما در برخی از این رویدادها برای فرزندان‌تان دلگرم کننده خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم اطلاع رسانی خود را گسترده‌تر کنیم تا شما عزیزان بدون دغدغه و تنها با پیگیری صفحه‌ی اجتماعی ما از کلیه‌ی رویدادهای دبستان شمیم آرامش آگاه شوید.

البته درب‌های دبستان نیز همیشه به روی شما باز است. اولیای گرامی می‌توانند به صورت دوره‌ای با مراجعه حضوری به دبستان، از وضعیت دختران خود آگاه شوند. موارد آموزشی آنها را مستقیم از مربیان پیگیری کنند و با استفاده از خدمات مشاوره با کیفیت مدرسه شرایط بهتری را برای افزایش قدرت یادگیری فرزندان خود در خانه فراهم آورند.

پس علاوه بر پیگیری سایت و شبکه‌های اجتماعی و همچنین تماس تلفنی، مراجعه‌ی حضوری را هم در دستور کار خود قرار دهید. ما همیشه در خدمت شما اولیای عزیز هستیم.

فهرست